Az a miénk, amit értékelünk, amiért hálásak vagyunk. Azért, mert, amire figyelünk azt erősítjük, azt vonzzuk be az életünkbe. Amit szeretünk, amit értékelünk, arra gondolunk és abból még többet vonzzunk be az éleünkbe:) Ez a hála ereje:

Szeretem a hálát.
Főleg reggelente érzem, mikor fölébredek és besüt a szobámba a nap.
Fölkelek, egy nagyot nyújtózom és mosolygok, nagy levegőt veszek és hagyom, hogy szétáradjon bennem a hála, a reggelért, az előttem álló csodálatos napért, a bolygóért, ahol élek és az egész életemért.
Szeretem ezt az érzést, amikor érzem a hálát a szívemben. Egészen máshogy indul ilyenkor a nap, máshogy indulok el otthonról, egészen máshogy gondolok az előttem álló feladatokra, a körülöttem lévő emberekre, a munkámra. Másként telik így a nap, valahogy kedvesebben néznek és mosolyognak rám az emberek, kedvesebben beszélnek velem a munkatársaim és én is velük. Még a nehézségeket is könnyebben kezelem. Ami máskor felidegesített volna, egy kellemetlen ügyintéző, negatív kolléga vagy a rossz időjárás, most az is egyszerűnek, jelentéktelennek, vagy épp szórakoztatónak tűnik.
Mert hálás vagyok, hálás vagyok, mindazért a szépért és jóért, ami körülvesz, ami meg nem annyira jó azon meg igyekezem változtatni, javítani.
 
Miért is lehetek hálás?
Hogy van hol laknom, van munkám, van családom, vannak barátaim, biztonságos környezetben élek, van, aki gondol rám és szeret és van, akire én gondolhatok és én szerethetek. Jó, amikor így tudok érezni és így telhet el egy napom és azon igyekezem, hogy minél többször érezhessem át ezt az érzést, mert így minden jobb, szebb, színesebb és könnyebb azon a napon.
 
Mit is érzünk, amikor hálásak vagyunk?
Azt érezzük, hogy de jó, hogy élünk, azt érezzük, hogy a világunkban rend van, hogy harmónia és biztonság vesz minket körül, amelyben fejlődhetünk és kibontakozhatunk.
Nekem ez a hála érzése.
 
A hálát őrizni kell a szívünkben
 Mert, amiért az ember nem hálás, azt nem értékeli és, amit nem értékel, arra nem figyel oda és, amire nem figyel, arra nem fordít energiát, amire nem fordít energiát, azt elhagyja az életéből, legyen az akár munka, elért eredmény, barát, családtag, jó érzés, pénz stb.
Ha nem értékeljük a munkánkat, a családunkat, a barátainkat, akkor könnyen elfelejthetjük, elveszíthetjük őket.
  
Ébredjünk minden nap úgy, ha lehet, hogy hálát adunk a körülöttünk lévő dolgoknak, embereknek. Mert, amire figyelünk, amit értékelünk, amit szeretünk és amiért hálásak vagyunk, arra figyelünk és az megnövekszik az életünkben, abból még többet kapunk.
Legyünk hálásak az előttünk álló napért, a jó időjárásért, a munkánkért, a családunkért, a barátainkért, a társunkért, az egészséges testünkért, az elért eredményeinkért, a pénzünkért, az örömeinkért, legyünk hálásak ezekért a dolgokért, értékeljük, szeressük ezeket a dolgokat, figyeljünk oda ezekre és ezek a dolgok növekedni fognak az életünkben.:)
  
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativitasfejlesztes.blog.hu/api/trackback/id/tr642588941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása