A Titok

2011.02.01. 21:35

Amikor először láttam a filmet sok minden egyből összeállt bennem:

A gyerekkoromat elhagyva,( amikor mindent a szüleim határoztak meg a számomra és nem sok befolyással voltam az életem alakulására, a szülei döntöttek a fejem fölött, hogy mikor hová megyünk és mit csinálunk stb), szinte döbbenetes hatással volt rám a felismerés kb 19 éves koromtól, hogy de hiszen  én irányítom az életemet!,

hogy a dolgok nemcsak úgy megtörténnek velem, hanem pontosan azok a dolgok történnek meg velem, amiket én döntök, hogy elkötözöm e otthonról, hogy milyen hivatást választok, hogy milyen párt választok, hogy összeházasodunk e, hogy mivel akarom tölteni a napjaimat, mit eszek meg és mit nem, mit hallgatok meg és mit nem, mit nézek meg és mit nem stb.

Ez a felismerés döbbenetes hatással volt rám, ahogy gyerekkorom passzív élethelyzetét,  -hogy a szüleim a fejem felett döntöttek- elhagyva rádöbbentem, hogy én vagyok az, aki meghatározza a saját életemet!

És most már csak az a feladatom, hogy tudatosan és pozitívan teremtsek a tudatommal egyre szebb dolgokat az életemben és mindenkinek ezt kívánom:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativitasfejlesztes.blog.hu/api/trackback/id/tr142632039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása