Az idő

2011.02.09. 16:38


Egy ideje foglalkozom már az idő kérdésével, szeretném megérteni, miért, mikor, mitől tűnik gyorsabbnak, lassabbnak stb, valóban gyorsul e most korszakunkban, és kb. 30 fölött miért megy gyorsabban, mint gyerekkoromban és egyéb nagyon fontos kérdések az idővel kapcsolatban.

Kíváncsi vagyok ki hogyan látja az időt, neki mitől tűnik, lassúnak, vagy gyorsnak, hogyan tudjuk befolyásolni, jól beosztani, helyesen kitölteni.

Az idő, mint energia, igen fontos tényező, ez a rendelkezésünkre álló energiák összessége, az életidőnk, ez az amivel a mi erőnk jól gazdálkodni..az én dolgom a napjaimat, az óráimat minőségben vezetni és eltölteni...a saját időm a saját kezemben van...

Az idő, ahogy én érzékelem, hol  lassabban, hol gyorsabban telik, hol sok, hol kevés, gyerekkoromban lassabban telt, most mintha gyorsabban telne és én szeretném megfejteni a titkát és tudni jól kezelni ezt az energiát....

Az idő kitöltés relatív voltát is már tapasztaltam, azt például, hogy ugyanannyi idő alatt egyszer kevesebb, máskor több dolgot tudtam elintézni, hogy amikor ugyanannyi idő alatt sok dolgot kellett elintéznem, egyszerűen valahogy mégis belefért az időmbe...
 

Ebből arra kezdtem el következtetni, hogy lehet, hogy a gondolkodásmódunkat kellene megváltoztatnunk, a nincs rá időm, nem tudom megcsinálni x.y dolgot, helyett az x.y és z dolgot szeretném ma elintézni és akkor egyszerűen úgy alakul, hogy lesz rá időm.
Tehát az idő központúság helyett a cselekvés központú gondolkodást célszerű elsajátítani….és, ha ez igaz, akkor az számomra azt jelenti, hogy minden vágyam belefér, minden vágyam megvalósulhat...

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativitasfejlesztes.blog.hu/api/trackback/id/tr472649469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása